28/12

Hej, jag tänkte inte skriva så mycket bara lite, få skriva av mig lite, ha ha. Ni anar inte hur förkyld jag är, jag var förkyld innanan julafton sen försvann det och nu är det tillbaka. Lite komiskt ha ha. Men jävligt jobbigt! Är jättetjock i halsen och har haft ont i huvudet heeela dagen. Men nu ska jag inte klaga mer. Nu ska vi spela monopol och äta god mjuk pepparkaka. Igår kväll var jag matilda och våran kusin vid namn Louis på bio för att se den nya Narnia filmen i 3D. Såg mest fram emot 3Dn eftersom att jag inte sett 3D på jättelänge och ville se hur den hade utvecklats. Men blev lite besviken för det var nästan inga 3D effekter i filmen. hmmm. Men jaja mysigt var det iallafall! Men nu ska jag gå och spela monopol skriver mera sen om annandagen!
Bild på mig vid middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0