fyndat

Nu har jag ätit världens godaste laxpaket, en av mina favoritmaträtter. Men jag åt inte så mycket eftersom jag och Lisa åt supergod sallad på panini. Har även hittat lite saker idag på rean trodde att det skulle vara asdålig rea och att allt skulle vara slut eftersom jag hade läst det på en blogg. Men lite fick jag med mig hem iallafall!
(Sen har jag och Lisa gjort ett hemligt uppdrag men det är superhemligt!)
SPETS BODY 100 KR PÅ MONKI
MIDJEKJOL 75 KR PÅ MONKI
ECLIPSE TRÖJA 179 KR PÅ KAPPAHL

Kommentarer
Postat av: Johan

Hejhej! Kan jag få lägga ut Eclipse tröje bilden på min blogg så får du en länkning? :p

2011-01-05 @ 12:27:27
URL: http://jojjestoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0