JAAAA!

Stannade hemma idag också. Orkar inte egentligen. Men nu vill jag bara att jullovet ska komma! Dagens händelse jag stog på balkongen för att ta lite luft (orkade inte gå ut) så gräver jag i min ficka efter mitt lypsyl och gissa vad jag hittar?! Jag börja skrika asmycket bah MATIIIIIIIIIIILDA och hon blev asrädd och bah vad är det?!?!
JAG HAR HITTAT MIN RING, NI VET INTE HUR LYCKLIG JAG BLEV! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag tar det som en varning att den var borta i två dar och att jag alltså hade två plågsamma dagar, tänker inte utsätta mig för det igen. Så nu ska jag vara extra försiktig, om det nu går att vara mer försiktig än jag redan var, ha ha. Men nu ska jag fortsätta plugg (Y)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0