julkänsla?

Det är julafton imorgon och jag har fortfarande inte fått någon julkänsla?!

Vad är det med mig, känner ingenting. Jag förstår varför jag inte känner mig exalterad över att man kommer att få en massa presenter imorgon, för den känslan har jag faktiskt kommit över, för ganska längesen.
Men jag brukar ju ändå ha en annan känsla för att det är så otroligt mysigt på julen och just för att det är den faktorn julafton imorgon. Jag har inte känt att man väntar på någonting den här julen, dagarna har bara gått. Visst man har öppnat kalendern varje dag. Men till och med förra året brukade jag varje dag räkna hur många dagar det var kvar till julafton. Men i år, icke. Jag vill ha tillbaks den där mysiga underbara pirriga känslan i magen dan före den mysigaste dagen under hela året!!
..om den nånsin kommer tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0