mobileblog

Hej idag är det självaste juldagen, vilken magisk julafton det var igår! Det kändes som att få uppleva Narnia, älskar när det är rimfrost på träden och snön som ligger vit på marken glittrar av solen som lyser upp julftonsdagen! Även sällskapet var riktigt trevligt, som alltid. Imorgon blir det jul igen men då med mammas sida, mys mys. Längtar till imorgon inte bara för att det firas jul en gång till, även för att jag äntligen ska fixa min fina klocka, har längtat efter att få bära den. Idag vid 18.00 befann jag mig mitt i en gudstjänst. Måste ju gå på tio st innan konfirmationen, så tror det eller ej men imorgon sitter jag där igen. Med min söta mormor till sällskap. Hejsvejs, skrev jag inte ganska långt nu eftersom jag bloggar med mobilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0