my lovely day and evening

Har varit en underbar lördag! Jag och Mati tog tåget till stockholm 09.09 (men tåget strula så vi fick åka pendeltåg från märsta, dryyyygt) Sen gick vi runt i staden, jag hittade inget speciellt. Förutom en jättefin eclipse penna med edward på, som jag fick av mati och Matilda köpte Breaking Dawn på engelska med vitt omslag! Ååå ska läsas snarast! :)
Sen ringde mamma och beordrade oss att äta så vi gick till "Sushi Wok" i gallerian. Det var jättegott! Och när matilda beställde så passade jag på att kolla Kenzas blogg. Gissa vad jag läste där, när jag sitter i Gallerian! Jo att hon nämligen hade sitt sista Guldfynd event den dagen, från 12 - 16. Så när jag sitter där så vet jag att hon är i samma byggnad som jag, ha ha, efter vi hade ätit färdigt så gick vi dit (För jag ville ta foto och autograf, besatt av fanskap som jag är, ha ha) Hon var jättesnäll i alla fall :)
Sen tog vi pendeln och åkte till sundbyberg där vi först anlände till Ylva och dem små små tvillingarna Nora och Nils. Dem var urgulliga, och trötta -,- Ha ha dem är så tråkiga i den åldern, men supersöta! Vi stanna där ett tag och fikade och kollade in deras nya lägenhet som var jättefin!
Sen vandrade vi vidare till Åsa, Håkan, Ella, Hugo och Axel! Har haft en super rolig och mysig dag, med mycket mat!
Åhh lilla Axel har varit mycket med honom idag (han är ju bara två år, det finns inget bättre än små söta som han) Och speciellt när dem älskar en, mohahah! Älskar när han kommer och kryper upp i ens knä och dem doftar så gott, ha ha!
Oj oj, Nu blev det ett riktigt långt inlägg, men jag gör nästan aldrig långa inlägg, så :)

Bild på mig och Kenza!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-06 @ 19:08:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Martina

Hejsan!



Vilken fin blogg du har :)



Jag skulle bli jätteglad om du ville kolla in min smyckes hemsida. Du kanske hittar den perfekta julklappen?

Skriv gärna i gästboken.



TACK :)



Mvh// Martina

MartaSmycken

2010-12-06 @ 21:16:30
URL: http://martasmycken.cybersite.nu
Postat av: Elin

Kul att du fick träffa henne :)

2010-12-06 @ 21:16:45
URL: http://nystromeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0