Godmorning♥

...eller för mig i alla fall för er är det väl typ god lunch? Jag vaknade i alla fall för kanske dryga tjugo minuter sen har bara legat och dragit mig i sängen till nu. Ska nu eller typ snart tvinga mig själv att resa mig upp från soffan och skutta iväg till köket för att få lite i magen. Hoppas det finns yoghurt kvar haha. Idag blir nog ganska slapp dag, men jag ska försöka plugga lite och kanske åka till min moster där även min mor kommer befinna sig:D
Imorgon blire lite utflykter med sevärdheter i Uppsala för mammas kompis från mexico är här med sina barn och så har dem en kompis från mexico med sig också. Så vi ska typ "guida" runt dem i lilla Uppsala. Det blir ju trevligt!
Ha en superduperdundermegafetabästa dagen EVER!
/J♥
bild på mig mamma syster när vi badade i havet på haken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0