I FORGOT

ooups... jag glömde berätta om min och min kära systers mysiga kväll som vi hade igår:o Vi bestämde oss nämligen för att gå på bio. Så vi bokade 2 biljetter till sex and the city en film som jag velat se länge men aldrig blivit tillfälle för, men igår kunde jag klämma in den i mitt taighta schema haha. Men den var väldigt bra och fin, so much glaumor i love it! Efter filmen var vi lite hungriga så vi körde till med kina mat och därtill sushi älskart!
Vi tog en promenad hem till mormor och morfar där vi spelade plocke pinn och drack thé:D
Idag åkte vi som sagt ner på stan och gick runt i uppsala med våra kompisar från mexico. Det var jättemysigt vi gick på museum var i slottet och besökte domkyrkan. Sen blev alla så väldigt fika sugna, så vi satte oss en stund på café linne. Efter en stund där blev lilla Carolina hel vild och var full med spring i benen så vi bestämde oss för att gå ner till staden. Astrid och deras kompis Daniella som de hade med sig, skulle leta efter saker till skolstarten. De hittade till slut både väskor, pennor och pennskrin. HAHA  sen skulle Carolina ha glass för den var inte nå god på cafét, så när vi kom till kiosken sen och hon skulle handla den. Ville hon plötsligt inte ha den för den var ju kall:o Hon ville ha varm glass, vi fick förklara gång på gång att glass är kall inte varm haha (notera carolina är 2 år gammal)
Mysig dag! Nu sitter jag och matilda i soffan och kollar på film tycker inte den verkar så bra:/ men ska ge den ett försök haha!
/love you J♥

bild på Carolina från förra året, sötnos:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0