a disaster

Tja idag blev det uppenbarligen inte mycket bloggande men jag kan ju inte alltid vara på topp. Men idag så tog jag en sväng förbi min farmor och hade det mysigt med familjen. Jag fick också se en massa underbart söta bilder på mina tvillingkusiner som är ungefär ett halvår nu. Dem är olagligt söta! Nu är jag hemma igen och imorgon börjar skolan igen. PAANIIK jag har inte gjort nååågonting det här höstlovet. Jag säger till mig själv hela fucking jävla tiden "Julia gå och plugga nu!" men självklart händer det inte. Kan jag inte bara få lite disciplin, snälla. Men nu ska jag ta tag i det här nu nu nu nu nu nu nu nu nu NUUUUUUU okej ni fattar, men pussisar på er!

(Och en sak fööörlåt för att jag låtit er stå ut med den här designen som jag har haft såå läänge men jag har bara inte insett att den är ful på era datorer för på min data är den ju jättefin, jag har laddat ner ett typsnitt på min data som dem flesta inte har så därför ser det heeelt cp ut men lugn det ska fixas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0