blalbala :D

Jag vaknar och blir taggad över att åka till skolan och plugga och göra färdigt mina f*king steg. Så kommer man dit (lite sent) och så självklart har man teknikdag hela dagen. Men det var ändå ganska kul! Jag Amanda och Emma gjorde världens snyggaste fallskärm......typ :D och ägget höll, fast det gjorde alla andras också :( Så det spelar ingen roll.
Efter skolan åkte jag och Amanda ner på stan vandrade till holmlunds för att kolla efter en jacka. Men den satt inge bra, på mig iallafall. Hmm jag hittar ju aldrig någon jacka :( Sen var vi tjocka och fikade men det vi tog först var pissäckligt så då köpte vi nytt fika som var gott! TJOOCKISAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0