coffe time

Fan vilken skillnad, Fan vad glad man blir, pigg och allt är bättre när man börjar dagen med en kopp kaffe! Annars har jag alltid vääärldens huvudvärk, varje dag, och så är jag hur trööött som helst, varje dag -,- Men börjar jag dagen med en kopp kaffe slipper jag allt det och jag blir supersmart i skolan (y) ....eller så kanske jag ska sova liite mer på nätterna. Men nu när jag hittat en annan lösning (som är mycket så mycket bättre) så kör jag naturligtvis på den! + så är ju kaffe otroligt gott! Jag kan inte fatta hur folk inte kan tycka om just kaffe?! En av dem ljuvligaste dofterna i hela universum är dem ljuvliga kaffebönorna man känner när man trippar förbi Lindvalls kaffe, love It!
Tips idag, drick kaffe, lev livet, tänk inte så mycket, var spontan, lyssna på musik, bli kär och ät liite choklad.
Då blir allt bra jag lovar.

Min dag kommer att fortsätta så här, gossip girl, öva spanska, äta, konfirmation, hem, kanske gossip girl, sova:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0