Ding Dong

Det blev lite flumm på engelskan idag, kan man ju säga. I skolan bjöd dem på pepparkakor och jag är inte liiite tjockis alla tog typ två tre så kommer jag bah sju mohhahh och sen tog jag två till. FAST jag gav en till amanda så jag åt bara åtta, var tvungen att säga det så att jag får mig att känna mig liiite bättre än alla andra, mohhahh.
Får ångest och blir panikslagen, vet inte vad jag ska gör, nu kom jag på!
Jag ska gå in till mitt rum (med min käraste dator) sätta på mig mina mysigaste myskläder.
Krypa ner under det varma duntäcket.
Titta på gossipgirl med en kopp varmt té, how lovely? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

alla barnen tog två pepparkakor, utom Amanda & Julia, för dom var två TJOCKISAAAR :D:D:D<3

2010-11-29 @ 19:12:05
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

alla barnen tog två pepparkakor, utom Amanda & Julia, för dom var två TJOCKISAAAR :D:D:D<3

2010-11-29 @ 19:12:18
URL: http://amandaappelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0