muuums

hihihihihi Idaaag har jag vaaarit i skooolan och jag gjorde projektproooov och det gick braaaa! duktig :D Sen så har jag nu 3000 KR för att jag varit så duktig och gjort affärer mohhahha Jag har sålt min säng som ni redan vet och idag, nyss, sålde jag mitt fotbollsspel :D:D Jippie! Så nu måste jag kika efter saker dvs möbler och fina saker så mitt rum inte ska se så tomt ut mohahhahahahahaahha Jaja jag är i alla fall en GLAD tjej nu, mihihihihihihihih!
Nu blire GG för hela slanten och en kopp med té vid sidan av!
Slumpad bild på mig på min trettonårsdag, ser ni alla bakverk:o muuums
Jag har haft som en tradition att jag har olika teman på mina födelsedagar när jag fyllde tretton var det 1700 tal inspirerad av marie antoinette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0