neandertalare

Första dagen som jag inte haft huvudvärk, hoppas jag slipper vara "huvudvärksfri" hela dagen ut ha ha! Idag har jag haft NO prov och det gick ju sådär när det dök upp två oväntade frågor på provet helt plötsligt!? Men det gick ändå ganska bra, sen vara jag duktig och skrev ganska mycket på SO inlämningsuppgiften, och det blev ju inte lite flumm på PH ha ha "tiny weny stringbikini" och neandertalare , Ja emma och ewe fattar x)
Igår skrev jag inte om, jag Amanda och Lisa gick ner på stan vi fikade och satt pratade. Sen åkte vi till slottet för att kolla på ljusbelysningsgrejen, den var ascool! Ha ha vi stod där helt öde framför slottet i snö stormen, riktigt mysigt!
Nu ikväll blir det PLUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, AAAAAAAHHHHH, PAANIIIIK!:o
jag, amanda och ewe från förra vintern!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah ;D<3

2010-11-27 @ 10:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0