2 november

Aaah vad skönt idag sov jag ut till elva! :) Nu är man ensam  hemma efter att den sista personen precis klev utanför för dörren. Alla har så mycket att göra eller iallafall nånting. Medans jag inte har någon aning om hur min dag kommer att se ut. Vi har lika många timmar på dygnet men dem timmarna kommer gå så mycket snabbare för dem som gör saker än för mig som bara kommer att vara hemma. GAAAH jag dör jag vill göra nånting nu nu nu! Men samtidigt är jag jävligt trött, så jaja vi får se.
Alla pratar så mycket om 2012 det har getts ut så mycket böcker och filmer om att det är 2012 som våran jord kommer att gå under. Jag tror inte att jorden kommer att gå under 2012 men jag tror precis som "little grandmother" säger i videon att det kommer att ske många förändringar det året. Hon heter Keisha och är en helt vanlig människa som har familj men ända sen hon fyllde åtta har hon hört röster. Hon visste att hon var annorlunda så hon höll det inom sig och berättade inte för någon. När hon fyllde trettio fick hon ett telefonsamtal där dem sa till henne att hon har i uppgift att förmedla allt hon vet till folket i hela världen. Jag tycker att hon är väldigt intressant att lyssna på för det hon säger låter väldigt logiskt i min mening.
Här kan ni besöka hennes hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0