coffee!

God morgon hösten! Idag är jag inte alls så skoltrött haha men skönare att gå till skolan än att bara sitta hemma. Här hemma hålls man ju fängslad vid datan och vid teven :/ Det behöver ju inte vara så men det bara blir så, tyvärr. Men nu har jag suttit på bra musik så jag piggnar till lite grann Det är  måndag idag så vi har lite sovmorgon till klockan 10.00!(Y) Det blev lite film igår kväll typ sämsta filmen ever men hade tråkigt så jag kollade på tv4 långfilm "Rallybrudar" och innan det började jag kolla på "Vampires suck" hade faktiskt inte sett den innan:o men ja den var som jag trodde inte så bra! Rallybrudar får av mig 1/5 Vampires suck får 2/5 !
nu ska jag dricka morgonkaffe i min fina starbucks mugg, dock inte starbucks kaffe:((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0