dansar runt och sjunger i min ensamhet!

Hahah JAG SOM RUBRIKEN (OJ CAAAAPSLOCK) men som rubriken säger har jag oerhört tråkigt! Sjunger och dansar runt spelar in driv videos med mig jag tänkte bjuda på en när jag sjunger "dead and justice" ja e heelt craazy haha Lisa fattar! men icke det funkade inte :(( buhuu men sluta böla ni överlever jag lovar hahah fast det e ganska kul o sjunga o dansa i och försej! Nu ska jag sluta tjata om det, vad har ni gjort idag? Själv har jag varit i skolan då var det film, lunch, w.s, studieteknik, w.s, bg, SLUTA! :D ganska lugn dag var det idag men på onsdag gäller det då blir det SO prov :S men jag kan det tyyp hehe Efter skolan skulle jag Amanda och Lisa gå på marknaden men det var ingen:(( buhu haha det är ju kanelbullens dag idag, så jag och lisa köpte bulle iallafall på "Café on wheels" den var goood! VÄLDIGT intressant inlägg hehe kände bara att jag ville skriva av mig lite :D
bjuder på mig själv :), skriver mer ikväll nu ska jag bli bästa kompis med so:n hehe får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: King L

Underbaraste kusin <3

2010-10-04 @ 16:59:25
Postat av: Lisa

HAHHAHAHAHAH DEAD AND JUSTICE! Har du öävat ngt då? :D Imorgon blir det läxförhör hahaha! ^^ <3

Fiiiin bild sötnos! <33

2010-10-04 @ 18:17:03
URL: http://twifansen.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHHAHAHAHAH DEAD AND JUSTICE! Har du öävat ngt då? :D Imorgon blir det läxförhör hahaha! ^^ <3

Fiiiin bild sötnos! <33

2010-10-04 @ 18:17:19
URL: http://twifansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0