MUNKDAGEN!

Tja sitter och pluggar SO har prov imorgon ju :s men när man hör Robert i bakgrunden är det inte helt fel! Idag var det andra gången på konfan, det är ju jättekul där, ni som inte konfimerar er missar nåt. Jag är inte kristen eller nåt så jag tycker inte direkt gudtjänsterna är dagens höjdpunkt. Men dem är ändå mysiga med musiken dem är ju asbra dem som sjunger och spelar gitarr!
Det är munkdagen idag dvs det var ett helt år sedan som jag Amanda och Lisa blev munkar haha ni kanske inte förstår vad jag menar med munkar? Gå in här isåfall så får ni veta lite om våran "munkperiod", Men med andra ord har vi varit kompisar i ett år idag! Det firade vi med att vara på munkarnas kloster (musikens hus hooost*) och där åt vi självklart munkar, hehe. Ni får en massa bilder i ett annat inlägg, nu måste jag plugga SO!
hejsvejs♥

bara för att HIMYM är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0