Robert Pattinson Unauthorized Biography!

Hejsan bananer! Nu sitter jag här och kollar på lite bloggar efter att ha varit på konfan. Idag var det ett litet speciellt tillfälle vi gick såklart på mässa som alltid sen "åkte vi till australien" ha ha inte på riktigt dem hade klätt ut sig och fixat miljöerna så att det skulle se ut som australien. Vi var där extra länge idag från 19 - 22 så lite trött är man nu (man blev ju liiite flum där också) Innan konfan efter skolan ha ha väldigt exakt är jag ;) i alla fall nånstans där emellan var jag och Amanda på stan och vandrade omkring. Jag hittade nästan ingenting förutom ett par strumbyxor på Gina för 99 kr. Sen så åt vi en mysig middag på panini såklart jättegott! Nu ska jag sova så sov gött mina söta nötar! hahaha ;)
Den här boken ska jag klart beställa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0