Hösten är härlig!

Ja då var den första dansträningen avklarad för den här terminen. Det var jättekul att få komma tillbaka nu, men det var ganska många i gruppen nu så det blev jättetrångt. Men alla kommer säkert inte gå kvar det brukar alltid vara lite folk som hoppar av, eller jag hoppas det hehe för annars får man ju inte någon plats:( Haha jag sitter nu med en turban på huvudet efter att jag duschade intressant fakta! Nej men nu ska jag gå och välja kläder till imorgon, så att man inte får panik på morgonen som jag alltid brukar få.

Åå, vad det är härligt med hösten! love It. En jättefin höstbild på min älskade mormor för kanske tre år sen.


Kommentarer
Postat av: Sofia♥

Ååå va härligt med hösten!!! Riktigt myser!!:D

2010-09-18 @ 10:23:15
URL: http://iffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0