kulturnatten:o

Ja, idag är det ju kulturnatten men jag har inte ens satt min fot i stan. Jag orkar inte, istället har jag och syster varit på gränby centrum (det var typ helt tomt alla var väl i stan antar jag) vi shoppade i alla fall lite grann. Vi köpte en födelsesdagspresent till våran kusin som vi ska fira imorgon vi köpte även fyra filmer båda kill bill filmerna pianisten och sex and the city, jag köpte en tröja på gina också med en uggla på me gillar! Sen köpte Matilda två impulsköp på MQ haha jag retade henne lite för att hon har börjat köpa impulst och inte tänker efter. Vi köpte även naturgodis:D
Så nu ska vi mysa framför tvn med pianisten och naturgodis! Oj känner att det blev ganska många "köpte" ord i det här inlägget:o Men vad det blev bara så höhö...
Ps! Som ni kanske inte redan vet så uppdaterar jag inte här lika mycket eftersom att jag bloggar på twifansen också och jag måste lägga ner rätt mycket tid på den bloggen. Glöm inte att kika in på den bloggen och kika in alla övriga dagar som kommer att komma i framtiden också!(A)

Jag vill också att jag sörjer för den 11 september då alla dog i world trade center. Det var nio år sedan nu. Jag tänker på Michael i Remember me Robert Pattinsons karaktär, jag får tårar i ögonen när jag tänker på det. Vilken tur att det bara är en karaktär ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0