Nu vet jag varför!

Today, var det skola som vanligt inget speciellt hände förutom att det kändes som att dagen gick jättesnabbt typ kom dit var där i en kvart och sen slutade vi höhö riktigt så var det inte men typ. Efter skolan gick jag amanda och lisa ner på stan en snabbis jag skulle bara byta en tröja på gina usch vad den var ful, den med ugglan som jag skrev om i ett tidigare inlägg:( När jag kom hem satte jag mig direkt vid datan hihi
En sak som jag la märke till imorse när jag åkte till skolan, jag såg sexan på central:o och typ en massa andra bussar också som vanligtvis brukar köra förbi stora torget. Helt knäppt. Men nu vet jag varför;) Morfar ringde mig för en stund sen och vi prata lite om det, och han sa att det var för att den amerikanska millenium triologin ska börja spela in nu. Deras första dag var idag, dem kommer hålla på till oktober. FATTA COOLT, att han som spelar i dem nya bondfilmerna, Rooney Mara som ska spela Lisbeth Slander och en massa andra stora skådespelare är här!
Men tänk vad coolt det skulla ha varit om Kristen Stewart hade fått spelat Lisbeth hon hade ju en stor chans till att få den rollen. Om Kristen hade fått rollen skulla hon befinna sig i lilla Uppsala just nu, men det är hon inte:(:(((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0