old times

So sorry för min dåliga uppdatering, men det blir lite svårt att hinna med eftersom att allt pluggande kommer ju i första hand. Idag har jag varit i skolan som vanligt och det har gått bra som vanligt. Jag har jobbat mycket engelska och spanska så nu kan jag och Lisa redovisa spanska imorgon och så ska jag försöka redovisa matten imorgon också. ooh då ligger jag en vecka före med det hoppas hoppas jag hinner! eller snarare hoppas Niklas får en ledig stund så att jag kan redovisa. Ja nu vet ni det väldigt intressant!
Jag kikade runt lite på face och jag hittade en gammal bild på mig tyckte det var lite kul!

Kommentarer
Postat av: Sofia♥

hahah, det känns som åratal sedan vi gick i sexan!!;D Kram på rej!!:)

2010-09-09 @ 15:34:35
URL: http://iffia.blogg.se/
Postat av: emmaa

så sött (a) <3

2010-09-09 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0