shalalala

NU är jag nyduschad och fräsch igen! (Y) Idag har jag varit i skolan, som vanligt hehe, men det var en ovanligt rolig dag idag! Det berodde nog på Idrotten. Vi har en ny idrottslärare för den här terminen som jag tycker är väldigt bra! Hon har tidigare varit ledare på olika pass på gym, så med oss kör hon med ungefär samma saker i skolans gym. Vilket jag tycker är väldigt kul! Idag körde vi ett "body pump" pass, det var ganska så jobbigt efter ett tag! Och hon sa att nästa idrottslektion skulle vi köra mycket hårdare "body pump" hon sa att passet vi körde idag bara var för att vi skulle lära oss hur det går till och typ tekniken och så :s Jag kommer typ dö nästa tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0