hemstudiedagarna!

Nu har jag varit borta här ifrån länge. Sist var dagen innan min första skoldag. Som varade i en timme. Men det kändes bra att komma tillbaka till skolan och träffa läraren som förövrigt var väldigt trevlig och snäll!
Sen så har vi haft hemstudiedagar torsdag och fredag. Så imorgon är det back to school igen!
På torsdagen var jag i Sala hos min farfar och hans fru. Jättemysigt!

Sen på fredagen var jag i stochkholm hela dagen. Vi fixade med lite ärenden gick runt i staden. Jag hittade en ny skolväska och klippte mig. Vi fikade och framåt kvällen började det ösa ner regn och vi kände oss riktigt hungriga. Vi vandrade ganska länge runt i fina stockholm, kungsträdgården, östermalm. Samtidigt som regnet öste ner och blixtrarna lyste upp vägen för oss. Tillslut åt vi på en mysig Italiensk reasturang i gamla stan. Jag har ätit där några gånger förut den heter Michelangelo och den rekomenderas stort!

Jag har även klämt in lite plugg i bilresorna och så har jag pluggat på lördag och idag lite grann. Så det har varit som en veckas sommarlov till ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0