popaganda♥

innnan vi åkte till festivalområdet tog vi en fika i gamla stan.
det var så himla varmt så vi badade våra fötter i poolen och lyssnade på första bandet Urban Cone.
Jag klippte av mina jeans till shorts för det var så varmt ha ha.

Syket!
Delorean!
Sen var det Junip!
Midlake!
Lykke Li!!!!!!!

Det är väldigt dålig kvalité på ljudet, kameran klarade inte av ljudnivån ha ha, men här är iallafall tre fina videos från igår!

Haha det blev en bildbomb. Men jag tycker iallafall det är kul med bilder. Jag blundar och drömmer mig tillbaka till popaganda. Tack för den fina dagen matilda! Min favoriter var absolut Lykke Li, sen those dancing days och Delorean men alla var jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0