söndagskul

Hello fellas, idag har jag varit med min efterlängtade Sofia! (vi har varit väldigt sociala...) Vi har suttit vid datan hela dagen och spelat the sims 3, och nu har jag blivit så sugen på att själv skaffa det! Men min data är dock lite seg för det so thats a problem haha. Men ja, nu är jag ensam för att mamma och Matilda är på bio just nu..har rätt så tråkigt för nu har jag redan varit inne på face ända sedan ja, sedan jag kom hem från fia. Känns tragiskt har suttit vid datan heela dagen! Men kul har det varit iallafall. Det här var ett meningslöst inlägg så därför är det bäst att jag säger hejdå nu. :).

fortfarande inga bilder så här får ni en på mig och mamma från i förrigår när vi badade på stendörren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0