freedom

Äntligen lite lugn och ro får man nu i två veckor eller typ tre för den sista veckan är slapp, för det är bara falun. Ja, idag fick jag jullov och mina betyg som jag inte bryt mig om att kolla på än. Men idag hade vi en lång skön sovmorgon till tio och vi slutade ett. I skolan hade vi i klassen en liten tävling, man skulle göra ett julkort på tjugo minuter, sen bedömde läraren och jag vann, wo ho, blev fett glad.
Sen firade jag en liten mini-jul med mina kära vänner. Vi hade det supermysigt, vi åt en massa lussebullar, kolor och drack typ två flaskor julmust. Sen bytte vi julklappar och jag fick ett par supermysiga tofflor (som jag förövrigt har på mig just nu).
Sen gav vi oss iväg för att kolla på julshowen, fick lite mera julstämning och det var min mysiga dag :)))))
Lisa med alla paket :)
(det här inlägget var från i onsdags, men jag orkade aldrig lägga upp det då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0