kings speech

Jag har verkligen inte känt någon som helst dragningskraft till datan på länge! Sorry för noll update på twifansen också, till amanda o lisa, har verkligen inte orkat sitta framför datan. Men nu SKA jag anstränga mig att uppdatera mera!

Men sen har jag inte bara legat i soffan och sappat mellan tv kanalerna, detta lov. Jag har varit väldigt kreativ och ritat, a lot. Min nya passion ha ha. Jag har umgåtts med min kära mormor ikväll vi hade en mysig kväll och såg "The Kings Speech" den var faktiskt riktigt bra, den har ju fått bra kritik, så det var inte en överraskning direkt.
Men i stort sett har jag bara tagit det lugnt och gjort saker som man ska jag göra när man har lov, sova, äta, andas!

Nu ska jag sova, kisses! BARA FÖR ATT GÖRA FOLK AVUNDSJUKA SÅ ÄR ALLA SOM GÅR I KUNSKAPSSKOLAN LEDIGA IMRN OCKSÅ, SÅ PÅ TISDAG BLIR DET SKOLA FÖR MIN DEL! :D

bjuder på en gammal ego picture på ; mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0