Kiss with a fist

Nu har jag uppdaterat en massa på twifansen, hemsk dålig uppdatering nu förresten. Måste bättra mig! Det känns verkligen som söndag, så jag kommer på mig själv flera gånger idag att det är lördag, ha ha. Men idag ska jag laga fiskgratäng och smoothie :) och så ska pappa äntligen borra upp min tavla, he he det har tagit lite tid. Men jag har inte direkt brytt mig att den bara står där. Men det ska blir roligt att få upp den!
Idag måste jag också packa till Falun, så jag inte glömmer något, hatar när man kommer på saker sen. Kan liksom inte klara mig utan någonting ha ha.
Juste, ja ska fota mina fina lampor idag, så att ni får se dem! :)

Lyssna på den här låten älskar den, älskar florence and the machine, kiss with a fist.. =)


Bild på mig tagen typ nyss, med webcam..orkar aldrig hämta kamera och grejer he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0