sjukling

Vaknade idag med feber och hosta. INTE KUL. Så jag har legat i sängen hela dagen, tog en Ipren så att febern försvann lite grann. Men gah hatar att vara sjuk och det känns som att typ alla har blivit sjuka efter falun veckan, ha ha. Skönt att man är ledig imorgon då :) Ikväll blir det solsidan, jippie! Jag missar konfan idag också, det verkade kul för att typ alla konfirmander från hela uppsala skulle träffas. Så ännu ett minus att bli sjuk just idag också..

Nu ska jag ta fram ben and jerryn pappa köpte till mig och kolla på PrettyLittleLiars och GossipGirl! :D

Det måste ju seriös gå något sjukligt virus på den här skolan som gör så att ALLA blir sjuka ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0