ELLE

Är hemma idag också och är sjuk, kollar på O.C nu för nu har jag kollat färdigt på alla pretty little liars och gossip girl man kan se, fast det kom ut ett nytt pll avsnitt igår som jag ska titta på senare. Egentligen orkar jag inte ens kolla på filma, data ellér tv. Men blir så jäkla uttråkad av att bara ligga i sängen och sova, som jag har gjort heela helgen.

Igår så var det ju alla ♥ dag och jag var sjuk. Men jag hade det riktigt mysigt i alla fall med nya ELLE och så kom min kära syster med jättegoda små mini praliner och ett gulligt kort. Pralinerna var ursöta med hjärtan, enhörnigar och blommar på!

När jag kollat färdigt på O.C ska jag ta en dusch och om jag orkar ska jag fixa mina naglar och ögonbryn, sen ta en kopp té och fortsätta läsa underbara ELLE! :)

hehe dålig webcam bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0