YSL

Har precis kollat färdigt på en dokumentär om Yves Saint Laurent som var väldigt intressant. Han är så himla cool att han var Christian Diors kollega och sen fick ta över som 21 åring. Han har skapat så underbara klänningar och hela unisex modet.

Annars idag har jag bara kollat på pll, är helt beroende. Skulle måla lite akvarell också men hann inte så jag ska göra det imorgon. Är så inspirerad efter falun ha ha. Imorgon tar jag kanske upp staflit från källaren och har en målardag. Jag kan inte påstå att jag är bra på det men det är roligt kan sitta i timmar och måla och rita.

Nu blir det mer pll och kanske lite gg det var ett tag sen nu, för jag har ju blivit helt beroende av pll på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0