sunny

Vilken fin dag för kalas solen skiner och man hör till och med fåglarna kvittra, åh snart är det VÅR! Idag är jag klädd i en vårig klänning med v ringning i bak. Lite kallt för att gå ute med men jag är ju bara inne idag, för måste hålla på och fixa o trixa inför tillställningen idag!

Igår kväll tittade jag på en superbra film, som verkligen rekomenderas och Kristen jag kan fortfarande inte förstå hur bra skådespelare hon är! Satt i den minsta biosalong du kan tänka dig med sällskap av fina amanda och fem främmande varelser. Man fick sig ett skratt, en tår o lite blandade känslor av filmen.

Nu ska jag fortsätta njuta av dagen och ska inte sitta framför datan en sekund mer! Au revoir!
HELT OSMINKAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0