11 juli

Nu har jag kommit hem från ett trevligt besök i Sala hos min tata som man säger på spanska. Vi promenerade till stranden som är typ fem minuters gång avstånd, härligt. Där tog jag och Matilda ett dopp och simmade lite, härligt. Det var riktigt varmt i vattnet faktiskt. Sen åt vi oss proppmätta på goda piroger och drack thé och sen lite god vattenmelon. Vi satt och prata länge och tata berättade om hur busig pappa var när han var liten, fast det visste vi ju redan. Men alltid kul att höra flera historier typ som att en gång, när han kom hem så såg han pappa sitta ute på fönsterbrädan och dingla med benen sisådär åtta våningar upp :s Läskigt! 

Nu ska jag gå och läsa lite och sedan få min skönhetssömn, imorgon åker jag till min farmor för att umgås lite mera med mina småkusiner. Snart åker dem hem på söndag, kommer sakna dem så.

En liten trevlig sak är när man får brev på lådan, tycker inte ni. Fick vykort idag från Amanda som hade varit i Bulgarien tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0