kakor o sånt

Här är fikat från margareta firandet, helt enastående. Så mycket jag har tryckt i mig men det är inte stopp än mormors födelsedag närmar sig som vi alltid firar ute i skrubbstugan och då kommer en massa släkt komma dit och mycket fika.

Det var lika trevligt och mysigt som alltid att träffa släkten. Jag har mest kört "moto" med lilla två-åriga Axel eller spelat på Hugos nintendo eller lyssnat på musik och pratat, skrattat med Ella och spelat lite kubb därtill.
Jag mamma, moster Erika och min kusin Louis åkte tåg fram och tillbaka. Vilket jag tyckte var riktigt bra för att på ditvägen hann vi förbi en sväng på Beyond Retro och på hemvägen hann jag förbi en skoaffär och hitta ett par snygga skor på rean.

Idag bär det av mot stugan runt fyra tiden rullar vi dit på fina landsvägar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0