channel

Hejsan nu har jag kommit hem och ska precis äta och om 10 min börjar en dokumentär serie om ensatående kvinnor på tvåan. Den handlar om 1900-talets stora kvinnliga ikoner. Som tex Coco Channel, Audrey Hepburn och Madame Chiang Kai-Shek. Ikväll ska det handla om Coco Channel, ska bli riktigt spännande.

Hittade något fint fynd på loppisarna idag, men fick med mig hem lite annat. En klänning från hm och så fick jag en prickig söt kopp av mamma. Sen köpte jag en ställning till min porslinsblomma, det behövdes verkligen för den bara hängde och mådde inte så bra för den har blivit ganska stor oh fin nu. 
Ska visa er klänningen imorgon för nu hinner jag inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0