tisdagen

Idag har varit helt "chill" dag typ, vaknade runt elva åt brunch och åkte sedan för att besöka min farmor på sjukhuset. Hon blev lite piggare på slutet och hon fick lite äppelpaj av mig som jag bakat idag. Som hon tyckte var jättegod. Snart måste hon få komma hem hon varit där jääääättelänge nu.
Efter besöket hos farmor åkte jag mamma och matilda vidare till mormor och morfar och min moster lena. Vi åt lite glass och vips var dagen slut. Såna här lata dagar behövs dem också. 

Imorgon ska jag upp tidigt och sen klockan elva så är jag på fyrishov för att kolla på matildas små tjejer som har uppvisning. Det ska bli kul att se matilda som "rollen" som tränare. Klockan tolv slutar den och då åker jag vidare till Lisa för att träffa tjejerna. Vi hittar nog på något kul skriver mer imorgon! 

Här är en gammal bild på oss från sjuan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0