från veckan

Hej har varit lite off på bloggen men jag har verkligen inte haft tid för det har varit så mycket i skolan. Men nu är det äntligen över och jag ska njuta av sommarlovet mitt börjar den 9 juni. Alltså jättesnart!

I söndags hade jag en mysig dag. Vi (jag, mamma, matilda och ariel) träffades på fågelssången och fikade. Sen tog vi en långpromenad längs ån och ut till ett fågelskådarställe, det var hur fint som helst. Vi tog lite roliga bilder också. På kvällen firade jag och mati lilla mamma på mors dag. 

Idag tar alla sistaårs elever i gymnasiet studenten så ja vad ska man säga hoppas ni får en lyckad dag även fast vädret inte är det bästa. Så idag ska jag på min sysslings studentmottganing.

visst ser bilden lite ut som the beatles abbey road ha ha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0