SåNöjd

Det är konstigt det där hur man kan lära sig att tycka om saker. Mina solbrillor som jag köpte häromdagen tyckte jag inte var dösnygga från början, man jag köpte dem för att jag visste att jag ville ha ett par solglasögon och att dem var fina, jag tyckte nog inte att dem var dösnygga för att jag inte är van att gå omkring och schteeka i solbrillor ha ha. Men nu när jag testade dem, igen, är dem snygga att jag kan dö för dem, kan det inte bli sol nu så att jag får gå ut och schteeka ha ha, driiver. Men ville bara säga att jag blev nöjd med mitt köp.

Orättvisor, något som är så himla orättvist är orättvisor. Ha ha nu blev det konstigt men det är sant. Fick nyss höra att mina små 4 månaders sysslingar hade varit uppsala en sväng och hälsat på min moster. Jag vill också träffa dem:( Fast den 16 april kommer dem igen, förhoppningsvis, läängtar och efter alla andra små och stora roliga barn, ha ha.

Nu ska jag damsuga och plugga. Och när mamma kommer får vi hoppas på att hon är sugen på att gå ner i källaren och bära upp ett bord som jag ska ha på mitt rum, fast skulle tvivla på att mamma går med på att göra det;(
man ser inte så bra på bilden då men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0