the stars the moon

Hej, jag är på ovanligt bra humör just nu. Jag, Amanda och Sofia har stora planer i den snara framtiden! :) Kom hem från konfan för ett tag sen nu som jag jag varit borta från i tre veckor nu, först vare falun, sen var jag sjuk hela veckan och sen var det sportlov.

Måste uttrycka mina vårkänslor, kanske därför jag är så glad, jag försöker faktiskt se ljuset i dem gråa dagarna också, men det går liksom inte alltid, för jag blir omedvetet allmänt sur och trött och hängig. När det är sol som nu börjar visa sig lite mera, känner jag att jag är redan mycket piggare och gladare, längtar så till snön försvinner nu!

Nu ska jag kolla färdigt på gossip girl avsnittet som jag började på igår, sen ska jag sova. Sen hoppas jag på att solen väcker mig imorgonbitti, för då kommer jag vakna med strålande humör, lovar.
(brukar annars vara pissur alla mornar, ha ha, det bara är så)


cosmic love med florence and the machine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0