wounded rhymes

Idag var det vår igen, i mina ögon och säkert många andras. Snön är där men man märker hur solen sakta smälter bort den iskalla vita snön. Solen värmer upp och smälter ner mig från en iskall vinter till att bli en varm och vårig Julia! Älskar våren! Nu sitter jag och lyssnar igenom Lykke Li´s nya album, gör det du med, det heter "Wounded Rhymes" superbra! Samtidigt sitter jag och kämpar med matten, har så himla mycket i skolan nu och biologi prov mitt i allt. Allt känns bara helt kaos, så i helgen blir det bara plugg och en vårig promenad i solen där emelllan. Nu sitter Matilda på flyget hem till sverige igen hon kommer sent på natten, så jag kommer sitta uppe hela natten he he har faktiskt saknat min syster! Nu är min paus slut från plugget, återgår till det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0