21 maj

Idag hade vi äntligen våran twilight-träff, som blev riktigt lyckad, den blev ganska liten men det var mysigt! Jag orkar inte skriva något så ni får se våran dag i bilder :)
Våran gigantiska tårta som var riktigt god!
Arrangörerna längst ner och några utav dem som kom på träffen!
Vi sitter och rättar några tävlingsbbidrag.
fin gemenskap :)
mot slutet av dagen.
En riktigt lyckad dag! Blev sugen på anordna en till ha ha

Sen efter träffen gick jag mamma och matilda till sjukhuset för att besöka min farmor. Var där igår också och typ i förr förrigår. Efter det åkte vi hem och nu har jag varit hemma ett tag och läst en massa bloggar och beställt ELLE prenumeration :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0