wonderful beautiful colours

Måste bara säga jag med ÄLSKAR VÄDRET! Sån härlig dag det har varit som tyvärr börjar lida mott sitt slut. Vi hade idrottsdag hela dagen som blev inställd för det hade blivit en dubbelbokning. Så vi fick helt enkelt inte plats. Så våran skola tog en lång härlig promenad längs fyrisån till ultuna. Där åt vi lunch och låg och stekte i solen, sen var jag och lisa "lekledare" så vi körde lite roliga lekar som vi lärt oss från konfirmationen.
När jag kom hem låg jag och solade ännu mer samtidigt som jag lyssnade på edit piaf.

Härlig men lite "läskig" bild från igår, benen ni tror hör ihop med varandra gör inte det bara så att ni vet att ni hade fel ;) och bilden är lisas från lisas blogg det är mina och lisas ben ha ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0